script' src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js">

marți, 30 decembrie 2014

☆☆☆ Retrospectiva anului 2014 ☆☆☆




      Buna frumoaselor , si bine v-am gasit la ultima mea postare pe acest an . Cum este firesc , la sfarsitul anului ne gandim putin la ce-am facut anul acesta , bune , rele , si asa mai departe . Daca pe plan personal anul acesta per total a fost unul bun , sa vedem cum stau in privinta blogului .
Totul a inceput la sfarsitul verii , mai exact in 26.08.2014 cand , pentru prima data imi facem curaj pentru a scrie . Astazi  , blogul meu are 4 luni si 4 zile , si un numar de vizitatori nu prea mare , dar cu aceasta ocazie vreau sa va multumesc pentru faptul ca m-ati urmarit si ca ati avut suficienta rabdare pentru a-mi citi postarile.Daca ati ratat postarea o puteti citi AICI .




TOP 3 CELE MAI CITITE POSTARI :

1 . Cea mai citita postare de voi a fost cea in care va posteam care sunt pacatele frumusetii ale mele si anume TAG - Pacatele frumusetii , in gasiti AICI .

2 .  Experienta mea cu argila si a sale beneficii asupra omului  au ajuns pe locul 2 in cele mai vizionate postari . Link-ul catre postare il aveti AICI .

3 . Iar pe locul 3 se afla primul meu empties , link AICI .

CE IMI PROPUN DE LA 2015 ?  Lasand partea personala deoparte si vorbind numai de blog , imi propun sa adun cat mai multe postari , vizitatori si oameni cu , care pot sa comunic .

Vreau sa va urez un LA MULTI ANI calduros ! Cat mai multe impliniri si bucurii si tot ceea ce va doriti voi!

               
             Sper sa ne revedem la anul cu bine ! 
Pupici , Julie

    








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu