script' src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js">

sâmbătă, 22 noiembrie 2014

◕‿◕ Argila si a ei beneficii ◕‿◕





      Buna  , frumoaselor ◕‿◕

   Planuiam aceasta postare de aproximativ o saptamana deoarece vreau sa impart cu voi experienta mea cu argila cosmetica. Eu o folosesc pentru ten deoarece il am cu o usoara tendinta acneica si pentru reducerea celulitei .
Argila dupa parerea mea este cel mai bun mineral , are o multime de proprietati si din fericire NU are efecte adverse indiferent de situatie .


Argila pentru ten :  Cum am si mentionat mai sus , am tenul gras cu o usoara  tendinta acneica si  reusesc sa-mi tin secretia de sebum sub control si aparitia unor noi cosuri cu aceasta argila cosmetica .

Argila pentru reducerea celulitei :   Nu a-si putea spune ca am celulita in adevaratul sens al cuvantului , ci doar ca fermitatea din zona din spate a picioarelor nu este tocmai cea mai ferma , fac un asfel de tratament o data pe saptamana , iar rezultatele nu intarzie sa apara avand in vedere ca sunt la a patra saptamana .

Eu folosesc argila de la ASLAVITAL , cea in cantiatatea cea mai mare , deoarece nu vad rostul de a-mi cumpara acele pliculete care nu mi-ar fi deajuns si pentru corp si pentru fata .

Un lucru foarte interesant mi se pare si faptul ca argila se gaseste in mai multe sortimente : alba , galbena , rosie , verde si gri .


◕‿◕ Argila alba  , un pansament gastric

Acest sortiment de argila , numit si caolin este foarte bogat in salicitii de aluminiu si este recomandat ca si pulbere ca si absorbant al gazelor din intestine si al substantelor toxice .









◕‿◕ Argila rosie - previne imbatranirea 


Cunoscută sub numele de bentonită, acest tip de argilă este un puternic hidratant şi tonifiant al pielii, care încetineşte procesul de îmbătrânire prin acţiunea sa regenerativă. De asemenea, argila roşie este antiacidă (combate hiperaciditatea gastrică) şi analgezică (pentru că reduce durerile locale).







◕‿◕ Argila verde , un bun cicatrizant

Acest tip de argilă este bogat în săruri de magneziu şi de calciu, cicatrizează plăgile, combate inflamaţiile reumatice şi pe cele hemoroidale. În cosmetică, argila verde este folosită în tratamentul tenurilor grase, acneice şi previne căderea părului. În amestec cu tărâţe de grâu sau cu fructe, măştile de faţă sunt mai eficiente.








◕‿◕ Argila galbena

Argila galbena inbunatateste aspectul pielii imbatranit si lipsit de vitalitate .










◕‿◕ Argila gri : Argila gri are aceleasi proprietati ca si argila verde , este recomantata pentru tenurile grase cu tendinte acneice .

Daca tot v-am spus niste lucuri esentiale despre sortimentele de argila , acum va voi spune cum imi pregatesc mastile pentru fata cu argila verde .



                                                   Asa arata argila in interiorul galetii.


Pentru inceput avem nevoie de argila (bineinteles) , NEAPARAT de un recipient de sticla sau lemn , eu am ales o scurmiera pe care o folosesc pentru masti si o pensula pentru aplicarea acesteia .


                     Punem o lingura mare de argila cu varf ( depinde de cum vreti sa rezulte consistenta acesteia.



                                               Apa , cat considerati dumneavoastra ca va trebuie .


                                 Omogenizam pana rezulta o pasta nici prea moale , nici prea tare  .

Cam atat a fost pentru astazi ◕‿◕

Voi folositi argila ? Ce sortiment ? Si cum ?
Astept comentariile voastre si va doresc o Duminica cat mai placuta .

Pupici , Julie




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu