script' src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js">

duminică, 3 aprilie 2016

Seven days | #1




  
        Va spuneam aici despre noua rubrica ca sa zicem asa care apare in fiecare duminica seara , asa ca , iata-ne la primul set .


Pentru ca altfel nici nu se putea , ziua de luni mi-am inceput-o cu o cana maaaree de ceai de menta ( si nu orice menta - menta din propria gradina ) .



Miercuri m-am dus dupa aceasta crema anti-celululita comandata de domnisoara care imi facea masaj acum doua saptamani la un salon din apropiere . Exact aceasi crema o folosea/foloseste si ea pentru masaj si din vorba in vorba mi-a spus ca daca doresc imi poate aduce si mie pentru a-mi realiza singura masajele acasa , bineinteles ca nu am refuzat . Deocamdata nu am folosit-o , voi incepe de luni si voi reveni cu un review , per total , asa cum se prezinta imi place , miroase a menta , are o consistenta gelatinoasa si este bio (!!) .



Joi mi-a sosit fondul de ten ExtraLasting de la AVON , l-am incercat odata , mi se pare bun , acum insa , sa vedem cum este pe viitor . Voi reveni cu un review si pentru acesta .




Am inceput in ultima vreme sa mananc destul de multa supa la plic , Rolton , iar cautand altceva prin Lidl mi-a sarit aceasta supa in ochi in mod special pentru ca gustul ar fi de Goulash . A fost buna , dar iutimea din ea ii prea multa pentru gustul meu .




Zilele acestea , mama mea a cumparat acest blender , habar nu aveam cate smoothies pot face cu el , am incercat cateva variante , dar preferatul meu a ramas cel format din banane, lapte si biscuiti digestivi .



Romantismul  nu a murit , iar eu am dovada . Zilele acestea am surprins pe dealul din fata mea , scris mare " TE IUBESC ENORM " iar pentru a fi sigur cel care a facut acest gest ca va fi vazut 24/24 de persoana iubita , s-a gandit ca seara , scrisul sa lumineze . Un gest minunat !




Sambata am fost la o zi onomastica , si m-am delectat putin cu tort ( chiar imi era dor , de ceva vreme renuntasem la dulciuri )

Duminica a fost o zi linistita , am iesit la o pizza si am facut o mica plimbare in Parcul Central si pe Cetatuie .

Pozele din parc si de pe cetatuie sunt pe telefon si din pacate nu am reusit ( din motive tehnice ) sa le pun nici cum pe laptop , promit ca revin cu un update zilele acestea sa va arat ce pozute am facut .




Va placut acest articol ?
Voi ce ati facut in aceasta saptamana ?

Pupici , Julie




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu