script' src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js">

sâmbătă, 14 februarie 2015

30 day challenge - fara fond de ten !



   Recent am citit pe diverse site-uri despre efectele negative ale fondului de ten asupra tenului . Per asamplu la ceea ce am citit , nu sunt pe total de acord cu cei care au scris . Sunt de parere ca un fond de ten de buna calitate , ales special pentru tipul nostru de piele si testat dermatologic nu poate sa faca atatea "rautati" . Intruna dintre postarile anterioare va povesteam ca folosesc Revlon , ei bine , cu o saptamana in urma m-am gandit sa incerc si altceva si anume fondul de ten de la AVON special creat pentru tenul gras . Nu m-a dezamagit deloc Revlon dar pur si simplu , vazandu-l in catalog m-am gandit sa-l achizitionez si sa-i dau o sansa si celui de la AVON . Mare prostia am facut iar cat de curant va urma un review despre acesta . Suparata din cauza celor intamplate cu acest fond de ten , m-am descis sa-i acord de tenului meu o clipa de liniste si anume SA RENUNT LA FONDUL DE TEN ! Ceea ce pentru mine , acum 2 saptamani nici nu vroiam sa aud de asa ceva , dar gandindu-ma ca de la 13 ani il folosesc , si in acesti ani daca am iesit de vreo 20 de ori din casa fara un fond de ten pe fata m-am gandit sa incerc .
sursa : Google ( m-am descis ca Giordani Gold de la Oriflame ar fi bine sa-l pun deoarece nu de mult l-am cumparat si cat de curand ii voi face un review )

Asa ca de luni am inceput sa nu ma mai fac DELOC cu fond de ten , si iata ca este sambata si o singura concluzie am tras : TENUL MEU ARATA MULT MAI BINE !!! Bineinteles , in aproape doar o saptamana , sa vad pe parcursul acestor 30 de zile care cu siguranta vor fi mult mai bune .

Voi ati incercat sa va lasa-ti de acest "viciu" ?
Sunteti tentate ?
O zi de 14 frumoasa in continuare , kisses , Julie .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu